12 τρόποι να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη από την γυμναστική και την δίαιτά σου!

12 τρόποι να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη από την γυμναστική και την δίαιτά σου!

Πολλές φορές νομίζουμε ότι τα κάνουμε όλα σωστά και δεν χάνουμε βάρος, ώστε να φανεί η νέα μας γράμμωση και να χαρούμε λιγάκι. Μικρά λάθη μας τρώνε τους μύες, ενώ κάποιοι-κάποιοι σαμποτάρουν την προσπάθειά μας! 

wefit

Κάνε βάρη.

Αν γυμνάζεσαι μόνο με αεροβική γυμναστική, δεν θα αδυνατίσεις. Αν όμως κάνεις και βάρη, τότε αυξάνεις τον μεταβολικό ρυθμό με τον οποίο καις λίπος, ακόμα και όταν φοράς την πιτζάμα σου (το ξέρουμε ότι έχει πιτζάμα με αρκουδάκια, σιγά το μυστικό) να κοιμηθείς.

Δεν πας γυμναστήριο αν δεν φας όλο σου το φαί!

Αν γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι, χάνεις θερμίδες. Από μυικό ιστό! Οπότε ουσιαστικά σαμποτάρεις τον αγώνα σου να αδυνατίσεις. Οπότε τρώγωντας και διατηρείς τους μύες σου και μπορείς να βγάλεις μια απαιτητική και ενεργοβόρα άσκηση ευκολότερα.

Εσύ γυμνάζεσαι και ο άλλος παίζει playstation.

Όσο πιο τεμπέλης είναι ο ένας σύντροφος, όχι μόνο παρασέρνει τον άλλο στον κακό τον δρόμο, αλλά και πιθανώς άλλο τόσο σε σαμποτάρει συνειδητά! Οπότε ξεκινήστε με αυτόν που σας λέει: «που να πας μωρέ τώρα με αυτό το κρύο» και σηκώστε τον έστω να περπατήσει ή ξεσηκώστε τον να κάνετε κάποιο άθλημα μαζί. Αλλιώς εξηγήστε του ότι θα κάνει πολλά πράγματα μόνος του στο μέλλον: όπως σεξ!

Φάε περισσότερα λαχανικά. Προσοχή στην αρκούδα.

Σε κάθε λαχανόκηπο, σε κάθε λαϊκή, φυτώριο, σούπερμάρκετ, υπάρχει η γνωστή...αρκούδα (αυτή από το περίπτερο) που σε αποτρέπει να πάρεις λαχανικά. Βρες λοιπόν ένα μανάβικο bear free και πήγαινε να πάρεις λαχανικά, καθώς μια διατροφή βασισμένη σε αυτά -και τα φρούτα- μπορεί να σου δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι, με φυτικές ίνες και ευτυχώς χαμηλά λιπαρά. Δεν είναι ωραίο να ανοίγεις το ψυγείο και να έχει 4 διαφορετικά φρούτα να διαλέξεις σαν επιδόρπιο;

Ο καναπές δεν είναι τραπεζαρία και το ψυγείο δεν είναι πάσο σε μπαρ.

Αν τσιμπολογάς όρθιος ή στον καναπέ Α) Τρως κάτι εκτός προγράμματος, Β)Τρως κάτι εκτός προγράμματος που κατά πάσα πιθανότητα είναι λιπαρό ή junk Γ) Τρως κάτι εκτός προγράμματος που κατά πάσα πιθανότητα είναι λιπαρό ή junk και ταυτόχρονα χάνεις το μέτρημα. Φαγητό μόνο στην τραπεζαρία ή στο τραπέζι της κουζίνας, χωρίς σερφάρισμα στο ίντερνετ και χωρίς τηλεόραση. Απλά κατανάλωσε τα 5-7 προγραμματισμένα γεύματα της ημέρας.

Υ.Γ. Αν καεί το φωτάκι στο ψυγείο είναι καμπανάκι να κόψεις την κακή συνήθεια.

Φόρα εφαρμοστά/χρωματιστά/μεσάτα ρούχα/yoga pants.

Αν δεν είσαι ράπερ δεν έχεις κανένα απολύτως λόγο να φοράς φαρδιά ρούχα. Με τα μεσάτα ρούχα, έχεις εικόνα της σιλουέτας σου ανά πάσα στιγμή μιας και ο καθένας μας έχει μια συγκεκριμένη εικόνα για τον εαυτό του. Οπότε δεν κρύβεσαι από τον εαυτό σου και δεν κρύβεσαι και από τους αληθινούς φίλους που θα σου πουν: «πάχυνες;». Γιατί καλά τα «θεάρα μου, κούκλες, μωρό μου» στο facebook, με μπόλικες καρδούλες, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Όπως λέει ο σοφός λαός «τα yoga pants» και τα στενά ρούχα λένε πάντα την αλήθεια. Το ίδιο ισχύει και με το total black look, εκτός από την περίπτωση που είσαι Κρητικός ή ο Κιμ Γιόνγκ Ιλ.

Το κάτι παραπάνω ή κόψε τις υπερβολές.

Έχεις λοιπόν μια ωραία πράσινη σαλάτα και δεν σου κάνει το ρικότα ή η μοτσαρέλα. Έ μην βάλεις φέτα! Ούτε να την πνίξεις την κακομοίρα στις μαγιονέζες και τις thousand islands σως. Μην βάλεις πολλά ξηροκάρπια μέσα. Άσε τις σταφίδες κάτω! Έι! Που πας με τα κράνμπερυ; Μια πράσινη σαλάτα μπορεί να γίνει τέλεια με μια ωραία βινεγκρέτ και ρόκα, κρεμμύδι, μαρούλι, λίγο άνιθο, τζίντζερ και μοτσαρέλα. Θες τίποτα άλλο; Με τις πρώτες σαλάτες δεν χάνεις γραμμάριο και παίρνεις κιλά, με την δεύτερη και χορταίνεις και αδυνατίζεις!

Τσίμπησε σαν πουλάκι, μην τρως σαν όλα τα γυπάκια της Δαδιάς.

 

Υπάρχει η θεωρία «μερίδα μάνας ή γκόμενας» (συγνώμη για το γκόμενα, αλλά είναι δεκαετίας η θεωρία και έχει trademark που δεν αλλάζει). Η μητέρα και η σχέση σου έχει την λογική «φάε παιδάκι μου να στυλωθείς δυό μέτρα άντρας» και σου βάζει μια μερίδα για πρωταθλητή πυγμαχίας Βαρέων Βαρών. Οπότε είτε βάζεις εσύ την μερίδα σου και ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος, είτε αρχίζεις να βάζεις μικρότερες μερίδες.

Υ.Γ. Ενίοτε ο/η σύντροφος μπορεί να το κάνει ως «αντικλεπτικό» (άλλο trademark, άλλη ιστορία). Φάε να έχεις δυνάμεις = Φάε να μην θέλει να σε δει άλλος άνθρωπος εκτός από μένα.

Μην κλέβεις ρε!

 

- Μα, αφού...

Δεν έχει μα και #afou εδώ. Όταν βάζεις ένα στόχο, αλλά το κάνεις με μισή καρδιά, το αποτέλεσμα είναι ότι κλέβεις σαν το παιδάκι που δεν κάνει διατάσεις όταν ο γυμναστής γυρνάει την πλάτη του. Εσύ θέλεις να αδυνατίσεις ή να γυμναστείς για σένα, όχι για τους άλλους. Να ξέρεις ότι όσοι κάνουν ψευτοδίαιτες χωρίς συνέπεια παίρνουν περισσότερα κιλά, από το να μην έκαναν τίποτα. Αντίστοιχα όσοι ψευτογυμνάζονται ή γυμναζονται χωρίς συνέπεια, καταλήγουν να κάνουν ζημιά στο σώμα τους, παρά να έχουν κέρδη.

Υ.Γ.: Ξέρουμε διατροφολόγους που εντάσσουν στην διατροφή μας έως και 4 ποτά την εβδομάδα, μπέργκερ ή ότι άλλο θελήσουμε. Δεν υπάρχει στέρηση όταν υπάρχει θέληση.

Δεν σου έχω πει να παίζεις με το φαί σου;

Απλά και μόνο τεμαχίζοντας το φαγητό σε μπουκίτσες, τρώτε λιγότερο! Κόβοντας το φαγητό σε μικρότερες μπουκιές, ξεγελάτε τον εαυτό σας που έχει ένα στάνταρντ στο πόσες φορές ανοίγει το στόμα και τρώει, με αποτέλεσμα να στέλνει ο εγκέφαλος μήνυμα κορεσμού και να νιώθετε χορτάτοι!

It's Party time!

Το άγχος αποδεδειγμένα σε ωθεί να φας περισσότερο και άρα παχαίνει! Ακόμα χειρότερα σε καταστάσεις άγχους το σώμα αποζητά λιπαρά και ζάχαρη! Άρα βάλε ρέγκε, άραξε και μην ξανασηκώσεις τηλέφωνο ή ακόμα καλύτερα πήγαινε σε ένα house/techno party!  Θα σου φύγει κάθε άγχος, θα γνωρίσεις κόσμο που ψάχνει να ξεδώσει και να χορέψει και θα κάψεις μπόλικες θερμίδες. Τέλος, είναι δύσκολο να χορέψεις με ποτό, οπότε θα αρκεστείς το πολύ σε 1 άντε επειδή είσαι εσύ 2!

Υ.Γ. Το μόνο που υπολείπεται και θα το μετρήσουμε, είναι πόσες θερμίδες καις σε ένα πάρτυ από τις δύο το βράδυ μέχρι τις 10 το πρωί και πόσα βήματα έχεις διανύσει!

Οι πειρασμοί είναι για να ενδίδουμε!

 

Αν η Εύα δεν είχε φάει το μήλο; Αν οι άντρες δεν αγόραζαν δώρα Victoria's Secret στις συντρόφους τους; Αν ο Ζιντάν δεν έριχνε την κουτουλιά στον Ματεράτσι; Ένας πειρασμός μια στο τόσο, μεγάλος ή μικρός, δεν πειράζει. Δεν έκανες το έγκλημα του αιώνα για ένα προφιτερόλ. Σημασία έχεις τι έκανες την προηγούμενη βδομάδα/χρόνο/δεκαετία. Πέρα από την υπερβολή ένας πειρασμός, όταν συμβαίνει με μικρή συχνότητα έχει μηδαμινό αντίκτυπο στην σιλουέτα. Το κακό είναι ότι αν δεν ενδίδεις στον πειρασμό που και που, θα το κάνεις σε μια δύσκολη στιγμή χωρίς μέτρο, λόγω της ψυχολογικής πίεσης.