6 κορυφαίες συμβουλές για τον μαραθώνιο από τον ταχύτερο δρομέα Ryan Hall

6 κορυφαίες συμβουλές για τον μαραθώνιο από τον ταχύτερο δρομέα Ryan Hall

Ο βετεράνος υπεραθλητής μεγάλων αποστάσεων Ryan Hall, ο δρομέας με το ταχύτερο ρεκόρ αγώνων ημιαντοχής στις ΗΠΑ και δέκατος Ολυμπιονίκης στο Πεκίνο, έδωσε στη δημοσιογράφο Φίλια Μητρομάρα και στο wefit.gr 6 κορυφαίες συμβουλές για τον μαραθώνιο!

wefit

O Ryan Hall, ξεκίνησε το τρέξιμο στα 13 του, με εθνικό ρεκόρ στα 5000 μ, στο Stanford. Έτρεξε τον πρώτο του μαραθώνιο το 2007 στο Λονδίνο σε επίδοση 2:08:24 ενώ κορυφαία στιγμή για τον ψηλόλιγνο δρομέα ήταν το 2011 στον Μαραθώνιο της Βοστόνης που σημείωσε το ασύλληπτο 2:04:58 καταλαμβάνοντας την 4η θέση. Στις μεγάλες του επιτυχίες συγκαταλέγεται και το εθνικό ρεκόρ που κατέχει στον ημιμαραθώνιο με 59:43 ενώ έχει ακόμα 28:07.93 στα 10.000 μ. και 13:16.03 στα 5.000 μ. Πλέον έχει αφοσιωθεί με την προετοιμασία της γυναίκας του, Σάρα Χολ, την οποία και προπονεί, αφού και εκείνη είναι δρομέας. Η δημοσιογράφος Φίλια Μητρομάρα παρευρέθηκε στο TCS New York City Marathon Pavilion και παρακολούθησε τους ambassadors της FitBit Ράιν Χολ και τη γυναίκα του Σάρα Χολ που έδωσαν 6 κορυφαίες συμβουλές για τον μαραθώνιο.

 Οι ambassadors της FitBit, Ράιν Χολ και Σάρα Χολ

1. Μη δοκιμάζεις τίποτα καινούργιο

Εάν γνωρίζεις ότι η βρώμη το πρωί σου δίνει ενέργεια ο Hall δηλώνει ότι καλύτερα να φας το συνηθισμένο σου πρωινό, δηλαδή βρώμη, την ημέρα του αγώνα από οτιδήποτε άλλη καινούργια τροφή.

2. Κατέκτησε χιλιόμετρο το χιλιόμετρο, μην σκέφτεσαι τον τερματισμό

Το μυστικό; Απόλαυσε τη στιγμή, λέει.

3. Μάθε τη διαδρομή ώστε να ξέρεις τι να περιμένεις

Αν δεν έχεις την ευκαιρία να κάνεις πριν τον μαραθώνιο τη διαδρομή, κάνε αυτό που έκανε ο Ryan στον μαραθώνιο του Σικάγο: Δες τη στο YouTube χίλιες φορές μέχρι να νιώθεις ότι την έτρεξες. 

4. Φάε περισσότερο στο πρώτο μισό του αγώνα

Ναι, θα χρειαστείς ενέργεια. Όταν πρόκειται για ροφήματα αραίωσέ τα στην αρχή επειδή έχεις ακόμα ενέργεια, κατά τη διάρκεια του αγώνα πιες τα κανονικά και αραιωμένα στο τέλος της διαδρομής. Ο Hall σου υπόσχεται ότι έτσι θα φτάσεις ως το τέλος.

5. Απόφυγε τροφές με φυτικές ίνες

 Ή οτιδήποτε προκαλέσει το στομάχι σου. Όχι μόνο θα καταστρέψει το τρέξιμό σου αλλά υπάρχει πιθανότητα να καταστρέψεις και τον τύπο που θα βρίσκεται πίσω από εσένα!

6. Ξεκουράσου

Ο Hall πάντοτε ξεκουράζεται μία ημέρα την εβδομάδα και δύο εβδομάδες μετά από έναν μαραθώνιο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να καθίσεις στον καναπέ σου. Το κέρδισες.

Η δημοσιογράφος Φίλια Μητρομάρα και το wefit.gr ήταν εκεί!

Και η τελευταία του συμβουλή

«Δώσε τον καλύτερό σου εαυτό σου, τρέξε δυνατά αλλά να θυμάσαι πώς είναι πιο εύκολο να επιβραδύνεις από το να επιταχύνεις!»