6 πράγματα που θα εύχονταν ο γυμναστής σου να μην έκανες

6 πράγματα που θα εύχονταν ο γυμναστής σου να μην έκανες

Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι, όταν ασκούμαστε στο γυμναστήριο, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που πολλοί από εμάς εξακολουθούμε να κάνουμε από συνήθεια. Και δυστυχώς για μας, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε σαμποτάρουμε τις προσπάθειές μας. Εάν θέλεις να πετύχεις τους στόχους σου αυτά είναι τα πράγματα που ο γυμναστής σου θα εύχονταν να μην έκανες. 

wefit

1. Ξεκινάς γυμναστήριο χωρίς συγκεκριμένο στόχο

Η προπόνηση για να χάσεις βάρος είναι διαφορετική από ένα πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την μυική σου μάζα ή τις αθλητικές σου επιδόσεις και την αντοχή σου. Αν δεν γνωρίζεις ποιος είναι ο στόχος σου πώς περιμένεις να ακολουθήσεις ένα «έξυπνο» πρόγραμμα;  Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι ο καθένας είναι διαφορετικός. Έχουμε διαφορετικο DNA, ορμόνες και τρόπο ζωής, και επομένως αντιδρούμε διαφορετικά στην άσκηση, άλλοι προσαρμόζονται εύκολα, άλλοι πιο δύσκολα, τα αποτελέσματα διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Αυτό που λειτουργεί καλύτερα στο φίλο σου δε σημαίνει ότι είναι και το ιδανικό για σένα. Σκέψου τι θέλεις να πετύχεις και σε πόσο χρονικό διάστημα, και εμπιστεύσου τις συμβουλές των γυμναστών. Μην ακούς τι λένε οι άλλοι στο διάδρομο.

2. Παραλείπεις γεύματα

Μια κοινή παρανόηση που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι πιστεύουν πως η παράλειψη των γευμάτων θα τους βοηθήσει να χάσουν βάρος. Κι εσύ ίσως να το πιστεύεις. Δεν θα σε βοηθήσει. Δεν μπορείς να καταναλώνεις ένα μεγάλο μεσημεριανό γεύμα και να μην τρως τίποτα το βράδυ και να περιμένεις να δεις γρήγορα αποτελέσματα. Δεν θα δεις. Η καλή διατροφή δεν είναι και η ανακάλυψη της πυρίτιδας – απλώς επιλέγεις άπαχες πρωτεΐνες και άφθονα φρέσκα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά σε κάθε γεύμα και είσαι οκ. Τρώγοντας κανονικό φαγητό σου επιτρέπει να ρυθμίσεις την όρεξή σου χωρίς να μετράς θερμίδες, κάτι που αποτελεί έναν παράγοντα άγχους. Αν κάνεις προπόνηση για να χτίσεις μυική μάζα είναι σημαντικό να παίρνεις αρκετές πρωτεΐνες και να τρως τροφές που θα αναπτύξουν την αντοχή σου στο γυμναστήριο. Η παράλειψη γευμάτων σημαίνει ότι ο οργανισμός στερείται καυσίμων και μειώνει την αντοχή του.

3. Αποφεύγεις τα βάρη

Μόνο οι ασκήσεις με αντιστάσεις ή τα βάρη έχουν  τη δυνατότητα να αλλάξουν πραγματικά το σχήμα του σώματός σου και τα οφέλη δεν περιορίζονται στην αισθητική. Η μετάβαση από την αεροβική προπόνηση σε βάρη μπορεί να σου φανεί αρχικά δύσκολη αλλά θα δεις αποτελέσματα που δεν θα θέλεις να αφήσεις τα βάρη.

4. Φοβάσαι τα συμπληρώματα

Αν θέλεις να έχεις καλύτερα αποτελέσματα από την προπόνησή σου, είναι σημαντικό να μάθεις περισσότερα σχετικά με τα συμπληρώματα διατροφής που μπορούν να σε βοηθήσουν. Όταν χρησιμοποιείς σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή μιας καλής ποιότητας πρωτεΐνη ορού γάλακτος μπορεί να θρέψει το σώμα σου και να το βοηθήσει στην αποκατάσταση. Υπάρχει επίσης μια κοινή παρερμηνεία ότι η πρωτεΐνη είναι φορτωμένη με λίπη και μεγάλη ποσότητα υδατανθράκων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο φόβος αυτός μπορεί να ισχύει, καθώς υπάρχουν κάποια ροφήματα πρωτεΐνης που όντως περιέχουν και είναι πλούσια σε θερμίδες για να σου δώσουν την επιπλέον ενέργεια που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις επιπλέον μυς. Όμως αυτά τα ροφήματα δεν έχουν σχεδιαστεί για το γενικό πληθυσμό που απλά ψάχνουν να αυξήσουν την πρόσληψη των πρωτεϊνών τους. Υπάρχει μια σειρά από shake πρωτεΐνης που έχουν σχεδιαστεί για άτομα με διαφορετικούς στόχους. Το μυστικό είναι να επιλέξεις το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής σου.

5. Παρακάμπτεις τις μέρες ξεκούρασης

Οταν ωθείς το σώμα σου στα όριά του αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί χρόνο για να ξεκουραστεί έτσι ώστε οι μύες να ανακάμψουν και να γίνει σωστή αποκατάσταση. Σκέψου πως μια προπόνηση λειτουργεί όπως το τραπεζικό σύστημα: κάθε προπόνηση είναι σαν μία ανάληψη και κάθε ξεκούραση σαν μια κατάθεση. Εάν προπονείσαι συνεχώς είναι σα να κάνεις συνεχώς αναλήψεις κι έτσι κάποια στιγμή θα καταλήξεις ακάλυπτος -και τραυματίας.

6. Τα παρατάς

Αυτό συνδέεται με τον καθορισμό ρεαλιστικών στόχων - είναι συχνό φαινόμενο ότι, όταν οι άνθρωποι δεν βλέπουν άμεσα αποτελέσματα να τα παρατούν. Είναι σημαντικό να διατηρηθεί το κίνητρό σου και να θυμάσαι ότι τα αποτελέσματα έρχονται μόνο με σκληρή δουλειά. Μην τα παρατάς με το που αρχίζεις να ιδρώνεις. Μάθε πώς μπορείς να απολαμβάνεις την έκκριση της αδρεναλίνης πρώτα, και στη συνέχεια εκτίμησε τις φυσικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σου. Είναι ένα συναρπαστικό, συχνά προκλητικό, ταξίδι με μακροχρόνια αποτελέσματα.