4 ασκήσεις για να αυξήσεις την ταχύτητά σου

4 ασκήσεις για να αυξήσεις την ταχύτητά σου

Εάν θέλεις να ανεβάσεις ταχύτητα θα πρέπει να κοπιάσεις λιιιιίγο παραπάνω.

wefit

Φτιάξε πρόγραμμα στοχευμένο και δομημένο κατά τέτοιο τρόπο που να μπορεί να αυξήσει την εκρηκτικότητά σου. Οι ασκήσεις που θα ενσωματώσεις στην προπόνησή σου θα πρέπει να παράγουν μεγάλη δύναμη και αντοχή γι’αυτο θα πρέπει να περιλαμβάνει:

Πλειομετρικές ασκήσεις
Οι ασκήσεις αυτές είναι γνωστές και ως ασκήσεις αλτικότητας και συνδυάζουν τη δύναμη με την ταχύτητα. Παλιότερα η πλειομετρική προπόνηση χρησιμοποιούνταν μόνο για αθλητές γιατί απαιτεί καλή φυσική κατάσταση και ένα πολύ σοφά σχεδιασμένο πρόγραμμα. Γυμνάζουν όλο το σώμα μέσω δυναμικών ασκήσεων με αντίσταση (η αντίσταση αξιοποιεί την ικανότητα των μυών να επικμηκύνονται και να συστέλλονται προκειμένου να αυξήσουν τη δύναμή τους) και έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν τη μυϊκή δύναμη και την εκρηκτικότητα. Έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του κάθετου άλματος, τη δύναμη των ποδιών, τη μυϊκή δύναμη, την επιτάχυνση, την ισορροπία και την ευελιξία. Μερικές πλειομετρικές ασκήσεις είναι: άλματα από θέση squat, άλματα στο ένα πόδι, εναλλαγές ποδιών, άλματα σε σκαλοπάτι ή box.

Άρσεις θανάτου
Από τις ελάχιστες ίσως ασκήσεις που δουλεύουν περισσότερες μυϊκές ομάδες η deadlift σίγουρα δεν μπορεί να λείπει από ένα σοβαρό πρόγραμμα προπόνησης. Χτίζει δύναμη και μυϊκή μάζα στο πάνω και κάτω μέρος του σώματος, βοηθά στην καρδιαγγειακή φυσική κατάσταση, προκαλεί λιποδιάλυση ενώ όταν εκτελείται σωστά, βελτιώνει τη σωματική σου στάση και προλαμβάνει τυχόν τραυματισμούς.

Σπριντ σε σκαλοπάτια
Τέλεια προπόνηση για σπριντ αφού πρόκειται για μια υψηλής έντασης άσκηση που βελτιώνει την ταχύτητα, τη δύναμη και το καρδιοαναπνευστικό, συμβάλλει στην ευκινησία και βελτιώνει την εκρηκτικότητα και την ταχύτητα των ποδιών ενώ συνδυάζει όλα τα οφέλη της HIIT προπόνησης.

Yoga
Για να αυξήσεις την ταχύτητά σου χρειάζεται να εστιάσεις και την αναπνοή σου και να αυξήσεις το ρυθμό της αναπνοής σου, έτσι ώστε να τροφοδοτείς τους μυς με περισσότερο οξυγόνο. Κάνε μερικές ασκήσεις αναπνοής ή γιόγκα, που θα σε βοηθήσει να αναπνέεις πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.