Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά μου;

Γιατί «κολλάει» η ζυγαριά μου;

Παρόλο που τρως λίγο ο δείκτης της ζυγαριάς δε λέει να ξεκολλήσει. Μάθε 4 λόγους που κάνουν τη ζυγαριά σου να «κολλάει».

wefit

1 Δεν τρως λιγότερο από όσο νομίζεις

Στον υπολογισμό των ημερήσιων θερμίδων έχουμε την τάση γενικώς να ξεχνάμε τα «τσιμπολογήματα». Προσπάθησε να συγκεντρωθείς και ίσως θυμηθείς ότι ενώ ετοίμαζες το βραδινό έφαγες κάτι μικρό ή ότι έφαγες ό,τι άφησε στο πιάτο το παιδί σου ή ότι έφαγες μερικές καραμέλες εδώ κι εκεί μες στην ημέρα. Μη σου φαίνεται τόσο περίεργο. Μια ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνας ζήτησε από μια ομάδα διαιτολόγων να καθορίσουν τη σωστή ημερήσια κατανάλωση θερμίδων. Από την επεξεργασία των επαγγελματιών, το αποτέλεσμα ήταν κατώτερο κατά 10% σε σχέση με την πραγματικότητα. Και αν συμβαίνει σ’ εσένα; Προσπάθησε να κρατάς ένα ημερολόγιο διατροφής για μία βδομάδα, για να υπολογίζεις πραγματικά τι τρως. Και για να μειώσεις την τάση για τσιμπολόγημα, φτιάξε έξυπνα και νόστιμα σνακ που σε χορταίνουν όπως: φουντούκια, καρύδια, αμύγδαλα, μαύρη σοκολάτα, λαχανικά με ελαιόλαδο και μυρωδικά, ημιάπαχο γιαούρτι.

2 Τρως πολύ λιγότερο από όσο χρειάζεσαι

Το πιο συχνό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι μειώνουν τη ποσότητα του φαγητού τους που μπλοκάρουν το μεταβολισμό τους. Έτσι δεν υπάρχει αρκετή ενέργεια για να λειτουργήσουν τα όργανά μας σωστά και ο οργανισμός αντιστέκεται στην απώλεια βάρους. Αμύνεται, γιατί απώλεια βάρους για το σώμα μας είναι απώλεια θρεπτικών συστατικών . Φρόντισε να τρως κάθε 3-4 ώρες για να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου.

3 Η χλωρίδα σου απορροφά περισσότερα

Τρως μια απλή σαλάτα και παχαίνεις... Σήμερα, αυτό το μυστήριο έχει μια καινούργια εξήγηση. Φαίνεται πως η εντερική χλωρίδα των παχύσαρκων ανθρώπων αποσπά περισσότερη ενέργεια από τις τροφές, ακόμα και από τη σαλάτα. Αυτό θα μπορούσε να εξηγεί τη μεγάλη δυσκολία να χάσουν κιλά που αντιμετωπίζουν όσοι έχουν παραπανίσια κιλά. Μια μελέτη άνοιξε νέες προοπτικές στο πεδίο της παχυσαρκίας: να βρεθούν τα «σωστά» βακτήρια για τη σωστή αφομοίωση των θρεπτικών στοιχείων.

4 Ίσως φταίει ο θυρεοειδής σου

Μπορεί να υπολειτουργεί (υποθυρεοειδισμός) και έτσι να έχει μειωθεί ο μεταβολισμός σου. Γι’ αυτό κάνε συχνά εξετάσεις ιδιαίτερα αν υπάρχει ιστορικό θυρεοειδοπάθειας στην οικογένεια. Κάνε εξετάσεις αίματος για να ελέξεις τα επίπεδα των ορμονών του θυρεοειδούς, αλλά και των θυρεοειδικών αντισωμάτων.

5 Είσαι γυναίκα άνω των 40

Δυστυχώς οι γυναίκες χάνουν κιλά πιο αργά συγκριτικά με τους άντρες ενώ στην κλιμακτήριο και στην εμμηνόπαυση το αδυνάτισμα είναι πιο αργό και πιο δύσκολο, εξαιτίας κυρίως των ορμονικών αλλαγών.