Στο γυμναστήριο: Τα 5 «μη» της ομορφιάς σου!

Στο γυμναστήριο: Τα 5 «μη» της ομορφιάς σου!

Ο ιδρώτας, η υπερένταση ακόμη και οι συνθήκες στον εσωτερικό χώρο ενός γυμναστηρίου δεν ευνοούν την επιδερμίδα του προσώπου σου ή τα μαλλιά σου. Δες ποια είναι τα 5 «μη» της ομορφιάς σου στο γυμναστήριο και τι να κάνεις ώστε να είσαι κούκλα!

wefit

1 Μη γυμνάζεσαι με πολύ μακιγιάζ

Πριν την προπόνησή σου αφαίρεσε το μακιγιάζ σου από την επιδερμίδα σου για να είναι καθαρό ώστε ο ιδρώτας να μη σου δημιουργήσει ερεθισμούς. Δεν χρειάζεται να έχεις μαζί σου λοσιόν και καθαριστικούς αφρούς, στην αγορά θα βρεις μαντηλάκια για ντεμακιγιάζ που απομακρύνουν με μια κίνηση τα υπολείμματα από τη σκόνη και το μακιγιάζ από το πρόσωπο και τα μάτια σου.

2 Μη φοβάσαι τη σάουνα

Μετά την προπόνηση λούσε τα μαλλιά σου και άπλωσε μία κρέμα μαλλιών που να αποτρέπει το φριζάρισμα και να χαρίζει λάμψη χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά σου. Μπες στη σάουνα, χωρίς να ξεβγάλεις την κρέμα, και θα κάνεις την απόλυτη θεραπεία ενυδάτωσης επειδή η ζέστη ενισχύει το αποτέλεσμα. Μείνε το πολύ 15 λεπτά και έπειτα ξέβγαλε τα μαλλιά σου με χλιαρό νερό.

3 Μην ξεχνάς τα πέλματα

Πολύ συχνά τα αθλητικά παπούτσια σε συνδυασμό με τους κραδασμούς που δημιουργούνται από την άθληση, κάνουν τα πόδια σου να υποφέρουν. Πριν τα φορέσεις ρίξε λίγο τάλκ, ώστε να αποφύγεις τους ερεθισμούς που δημιουργούνται με την τριβή (αλλά και τη δυσοσμία). Μετά την άσκηση, μία δροσιστική κρέμα με αιθέρια έλαια θα τονώσει την κυκλοφορία και θα ανακουφίσει τα κουρασμένα πόδια σου. Άπλωσέ την μετά το μπάνιο στις γάμπες, τους αστραγάλους και τα πέλματα κάνοντας απαλό μασάζ. Για να αποφύγεις τις ενοχλητικές φουσκάλες και να μειώσεις την τριβή τους από τα παπούτσια χρησιμοποίησε ένα προιόν με λιπαντική σύνθεση που μειώνει τους ερεθισμούς.

4 Μην αφήνεις απεριποίητα τα χέρια σου

Όταν τα χέρια σου είναι ξηρά και αφυδατωμένα ερεθίζονται πιο εύκολα προκαλώντας σου πόνο. Επίλεξε μια κρέμα χεριών πλούσια σε βιταμίνες, υδατικά και λιπαρά στοιχεία. Κάνε απολέπιση στα χέρια σου με την εξής συνταγή: ανάμειξε λίγες σταγόνες αμυγδαλέλαιου με λίγο χοντρό αλάτι και τρίψε το μείγμα απαλά πάνω στα χέρια και τα νύχια σου. Έπειτα ξέπλυνε και άπλωσε την ενυδατική σου κρέμα. Στα πετσάκια των νυχιών βάλε λίγο ελαιόλαδο ή ειδικό λάδι για τα νύχια.

5 Μην αφήνεις παραπονεμένους τους μυς σου

Έπειτα από μια έντονη προπόνηση οι καταπονεμένοι μυς σου χρειάζονται ξεκούραση και αναζωογόνηση. Στο σπίτι κάνε ένα ζεστό μπάνιο και φρόντισε να έχεις ζεστάνει την πετσέτα σου και να την έχεις αρωματίσει με λίγο αρωματικό νερό. Κάνε μασάζ σε όλο το σώμα με μία κρέμα που ενυδατώνει το δέρμα σε βάθος και χαρίζει φρεσκάδα και απαλότητα.