DIY: 5 χτενίσματα που θα αντέξουν μέχρι την επόμενη προπόνησή σου!

DIY: 5 χτενίσματα που θα αντέξουν μέχρι την επόμενη προπόνησή σου!

Υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να κρατήσεις τα μαλλιά σου μακριά από το πρόσωπό σου ενώ είσαι στο γυμναστήριο και γυμνάζεσαι. Αυτά τα χτενίσματα όχι μόνο θα αντέξουν σε μια έντονη προπόνηση αλλά έχουν και το πρόσθετο πλεονέκτημα να χαρίζουν στυλ. Εκείνο που θα πρέπει να έχεις υπόψη σου είναι να τους βάλεις λίγο gel ή κερί για να πάρουν φόρμα και να παραμείνουν στη θέση τους όσο χρειάζεται.

wefit

1 Αν κάνεις yoga: Στεφάνι γαλλικής πλεξούδα

Αν τα μαλλιά σου μπαίνουν συνεχώς στα μάτια σου ενώ εσύ γυμνάζεσαι κάνε μια πλάγια γαλλική πλεξούδα και στερέωσέ τη είτε ως χαμηλό κότσο πίσω είτε καταλήγoντας ως πλάγια πλεξούδα.

2 Αν κανεις CrossFit: Ponytail με πλεξίδα κύμα

Μάζεψε τα μαλλιά σου σε ένα χαμηλό ponytail και πιάσε με λαστιχάκια τμήματα της αλογοορουράς. Eγγυημένα θα κρατήσει τα μαλλιά σου μακριά από το πρόσωπό σου όσο σκληρά κι αν γυμνάζεσαι!

3 Αν κάνεις όργανα: Δύο πλεξίδες με αλογοουρά

Χώρισε τα μαλλιά σου στη μέση, κάνε γαλλική πλεξούδα και στις δύο πλευρές, στη συνέχεια, κρατήσε τις άκρες τους και δέσε τες είτε σε κότσο χαμηλό ή ψηλό, είτε άφησέ τες να καταλήξουν σε αλογοουρά ή σε πλεξίδα.

4 Αν παίζεις τένις: Πλάγια γαλλική κοτσίδα

Είναι το αγαπημένο χτένισμα των παικτριών του τένις. Απλώς κάνεις χαμηλή τη γαλλική κοτσίδα και πλάγια και είσαι έτοιμη για το φιλέ.

5 Αν παίζεις μποξ: Κότσος μποξέρ

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος προκειμένου όλα τα μαλλιά να παραμείνουν στη θέση τους, κάποια τρίχα θα διαφύγει αλλά με αυτά τα χτενίσματα θα είσαι σίγουρη ότι ακόμη και σε μια επίπονη προπόνηση, όπως η πυγμαχία, θα παραμείνουν στη θέση τους.  Τράβηξε ψηλά τα μαλλιά σου και δέσε μια μεγάλη τούφα γύρω από αυτά. Στερέωσέ τα με τσιμπιδάκια και βγες στο ρινγκ!