5 προβλήματα ομορφιάς που προκαλεί η γυμναστική

5 προβλήματα ομορφιάς που προκαλεί η γυμναστική

Hey! Δεν είσαι η μόνη που σκάνε τα χείλη της στο running event, σπάνε τα νύχια της στο crossfit ή κατσαρώνουν τα μαλλιά της στη zumba!

wefit

1 «Τα μαλλιά μου κατσαρώνουν μετά τη zumba»
Προτού ξεκινήσεις την προπόνηση, αν τα μαλλιά σου είναι σπαστά ρίξε λίγο ξηρό σαμπουάν στη γραμμή των μαλλιών σου συμπεριλαμβανομένου και του αυχένα. Αυτό το τρικ θα απορροφήσει τον ιδρώτα χωρίς να προκαλέσει κατσάρωμα στις φύτρες. Αν τα μαλλιά σου είναι πάρα πολύ σγουρά τότε είναι πολύ δύσκολο να τα διαχειριστείς. Για να μη φριζάρουν άπλωσε τους λάδι μαλλιών και έπειτα χτένισέ τα κάνοντάς τα κότσο και βάλε μία ωραία κορδέλα για να απορροφήσει επίσης τον ιδρώτα.

2 «Με πιάνει φαγούρα μετά το κολύμπι»
Πριν μπεις στην πισίνα, άπλωσε μια λεπτή στρώση ενυδατικής (αν επιτρέπεται) για να σχηματιστεί μια ασπίδα ανάμεσα σε εσένα και την ξηρότητα που προκαλεί το χλώριο της πισίνας. Μετά το μπάνιο κάνε ένα ντους και σε νωπό δέρμα άπλωσε μια ενυδατική κρέμα με αλόη ή ceramides. Η τακτική εφαρμογή μιας θρεπτικής ενυδατικής κρέμας διατηρεί το δέρμα υγιές και μειώνει τη φαγούρα.

3 «Τα χείλη μου σκάνε όταν τρέχω. Κουβαλάω lip balm με SPF αλλά δεν γίνεται τίποτα»
Τα ξηρά χείλη είναι συχνά ένα σημάδι ότι υπάρχει ήπια αφυδάτωση εσωτερικά. Καφές, αλκοόλ και ορισμένα τρόφιμα έχουν διουρητική δράση με αποτέλεσμα να αποβάλλονται τα υγρά ενώ ο τρόπος που αναπνέουμε μπορεί επίσης να είναι ένας παράγοντας που δημιουργεί ξηρότητα. Πολλοί δρομείς παίρνουν αναπνοή από το στόμα, το οποίο στεγνώνει πολύ τα χείλη. Προσπάθησε να αναπνέεις από τη μύτη όποτε αυτό είναι δυνατό. Για να ανοίξεις τις ρινικές οδούς δοκίμασε να εφαρμόσεις κάποιες ρινικές ταινίες που θα βρεις στα φαρμακεία. Επίσης σταμάτα να γλύφεις τα χείλη σου! Τα ένζυμα που περιέχονται στο σάλιο στεγνώνουν το ευαίσθητο δέρμα των χειλιών και το σάλιο εξατμίζεται αντί να υγραίνει τα χείλη. Έχοντας αυτά υπόψή σου, χρησιμοποίησε lip balm για να σφραγίσεις την υγρασία και εφάρμοζε μια γενναιόδωρη στρώση από αυτό κάθε βράδυ για να μαλακώνει τα σκασίματα.

4 «Μου σπάει το βερνίκι νυχιών όταν κάνω CrossFit»
Αν το μανικιούρ σου γίνει σωστά μπορεί να αντέξει και σε δύσκολες συνθήκες. Η σταθερή βάση είναι το ήμισυ του παντός. Προμηθεύσου μια διαφανή ειδική βάση, η οποία όχι μόνο θα απλώνεται εύκολα, αλλά θα στεγνώνει και γρήγορα. Όταν εφαρμόζεις το βερνίκι πάνω στα νύχια, δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην μπροστινή άκρη του νυχιού, καθώς το χρώμα αρχίζει να «φεύγει» πρώτα από τις άκρες. Εάν στο τελείωμα του νυχιού υπάρχει έξτρα μανό, τότε θα κρατήσει περισσότερο ακόμα. Μπορεί μετά από 10 λεπτά, το μανό να μοιάζει στεγνό, αλλά μην ξεγελαστείς. Για να στεγνώσουν εντελώς τα νύχια χρειάζονται δυο ώρες. Περίμενε 20 λεπτά να στεγνώσουν λίγο και βάλε τα κάτω από κρύο νερό. Το τελευταίο θα συμβάλλει στη σταθεροποίηση του χρώματος. Τέλος, φρόντιζε να περνάς ένα νέο top coat κάθε δεύτερη ημέρα.

5 «Μετά την προπόνηση κάνω ντους αλλά μέχρι να ντυθώ έχω πάλι ιδρώσει»
Η εσωτερική μας θερμοκρασία αυξάνεται όταν ασκούμαστε, και ο ιδρώτας είναι ο τρόπος που το σώμα μας προσπαθεί να κάνει θερμορύθμιση. Φρόντιζε να κάνεις αεροβική στην αρχή της προπόνησης και όχι στο τέλος. Χαλάρωνε με διατάσεις και αυτό θα ρίξει τη θερμοκρασία προς τα κάτω. Στη συνέχεια πιες νερό σε θερμοκρασία δωματίου και κάνε χλιαρό ντους με ένα αφρόλουτρο που θα έχει μέντα στη σύνθεσή του και θα σε δροσίσει και ξέβγαλε με δροσερό νερό. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση της εφίδρωσης.